1. Sexul persoanei care a raspuns la chestionar masculinfeminin
2. Varsta persoanei care a raspuns la chestionar (ani)
3. In ce sectie a fost internat pacientul?
4. Varsta pacientului (ani/ luni pentru pacientii cu varsta sub 1 an)
5. Luna internarii
6. Numar de zile de spitalizare
7. Cunoasteti numele medicului care a tratat pacientul? DANU
8. Daca DA, va rugam sa il precizati
9. Informatii referitoare la internare:
9.1. La internare, pacientul a fost insotit pe sectie de: personal sanitarapartinatori (membri de familie, prieteni. vecini)a mers singur
9.2. La internare ati fost informat cu privire la drepturile pacientului? DANU
9.3. La internare ati fost informat cu privire la Regulamentul Intern pentru apartinatorii internati? DANU
10. Cum apreciati:
10.1. Conditiile de cazare din salon: nesatisfacatorbinefoarte bine
10.2. Iluminatul spatiilor/ incaperilor din spital nesatisfacatorbinefoarte bine
10.3. Temperatura din salon: nesatisfacatorbinefoarte bine
10.4. Aspectul lenjerile si efectelor de spital pentru pacienti: nesatisfacatorbinefoarte bine
10.5. Schimbarea lenjeriei de pat s-a efectuat: ZilnicLa 3 (trei) zileNiciodata
10.6. Serviciile de curatenie: nesatisfacatorbinefoarte bine
10.6.1. Cosul de gunoi a fost golit zilnic DANU
10.6.2. Pavimentul din salon a fost sters zilnic DANU
10.6.3. Pervazul ferestrei, patul, noptiera au fost sterse zilnic DANU
10.7. Calitatea alimentelor: nesatisfacatorbinefoarte bine
10.8. Calitatea serviciului de distribuire a alimentelor: nesatisfacatorbinefoarte bine
10.9. Calitatea ingrijirilor medicale acordate de:
10.9.1. Medicul curant: nesatisfacatorbinefoarte bine
10.9.2. Asistentele medicale: nesatisfacatorbinefoarte bine
10.9.3. Infirmiere: nesatisfacatorbinefoarte bine
10.9.4. Medicul din Compartimentul de Primire Urgente: nesatisfacatorbinefoarte bine
10.9.5. Asistentele medicale din Compartimentul de Primire Urgente: nesatisfacatorbinefoarte bine
10.9.6. Infirmierele din Compartimentul de Primire Urgente: nesatisfacatorbinefoarte bine
10.10. Amabilitatea personalului medical: nesatisfacatorbinefoarte bine
10.11. Disponibilitatea personalului medical: nesatisfacatorbinefoarte bine
10.12. Comunicarea 10.12.1. Cu medicul curant: nesatisfacatorbinefoarte bine
10.12.2. Cu asistentul medical: nesatisfacatorbinefoarte bine
11. Pe parcursul internarii ati observat daca:
11.1. Medicul si-a spalat/ dezinfectat mainile inainte/ dupa examinarea pacientului: intotdeaunauneoriniciodata
11.2. Asistenta medicala si-a spalat/ dezinfectat mainile inainte/ dupa examinarea pacientului: intotdeaunauneoriniciodata
11.3. Infirmiera si-a spalat/ dezinfectat mainile inainte/ dupa examinarea pacientului: intotdeaunauneoriniciodata
12. La consultatiile de pe alte sectii/ alta unitate sanitara pacientul a fost insotit de: personal sanitarapartinatori (membri de familie, prieteni, vecini)singur
13. Ati fost instruit asupra modului in care pacientul ar fi trebuit sa primeasca medicamentele pe cale orala (tablete, pastile)? DA, intotdeaunaDA, uneoriNU, niciodata
14. Administrarea medicamentelor pe cale orala (tablete) s-a facut sub supravegherea asistentei? DA, intotdeaunaDA, uneoriNU, niciodata
15. In timpul internarii ati cumparat medicamente cu care a fost tratat pacientul si care au fost recomandate de catre medicii din spital? DANU
15.1. Daca DA, va rugam sa precizati numele medicamentelor pe care le-ati cumparat.
16. Ati fost multumiti de ingrjirile acordate dumneavoastra/ pacientului
16.1. In timpul zilei DANU
16.2. In timpul noptii DANU
16.3. Sambata, duminica si sarbatorile legale DANU
16.4. In timpul transportului intern DANU
17. Impresia dumneavoastra generala NemultumitMultumitFoarte multumit
18. Daca ar fi necesar, ati mai opta pentru acest spital? DANU
19. Considerati ca au fost respectate drepturile pacientului? DANU
20. Cum apreciati calitatea informatiilor primite pe tot parcursul internarii? NesatisfacatoareBunaFoarte buna
Daca aveți observații/ sugestii privind aspectele pozitive/ negative ale îngrijirii medicale pe timpul spitalizării (altele decât cele legate de întrebările de mai sus), vă rugăm să completați: